Szolgáltatásaink
Sztetoszkóp
01.
Száraz sóbánya klímaterápia

A légúti betegségek egyik leghatékonyabb és évszázadok óta ismert kezelési módszere a természetes speleo terápia, amelynek alapján elindult egy új fizioterápiás irányvonal, hiszen a természetes közeg gyógyító hatásának alkalmazása sajnos korlátozott és helyhez kötött. Így került sor a mesterséges speleo terápia kifejlesztésére. Az egészségügyi kúra során egy orvostechnikai eszköz segítségével reprodukáljuk a természetes sóbányák mikroklímáját.

Vagyis a nagyon apró szemcseméret lejut a legkisebb hörgőkig és ott kifejti jótékony hatását.

Privilégizált előnyei:

• egészségügyi fizikoterápia, amely orvosi háttér és szakasszisztencia mellett zajlik,
  • minősített terápia,
  • egyedi, különlegesen tiszta, ezért maximális hatásfokú hatóanyaggal dolgozunk,
  • rendkívül finom szemcseméret ( 0,2-0,7 mikron ) a megfelelő terápiás gyógyhatás érdekében,
  • szakvélemények által támogatott légzésrehabilitációt folytatunk,
  • egyénre szabott kezelések.

Kiknek tudunk segíteni?

• allergiásoknak,
  • asztma esetén,
  • krupp, bronchitis esetén,
  • megfázás, nátha orrfolyás esetén,
  • arcüreggyulladáskor,
  • dohányosoknak,
  • sportolóknak teljesítményfokozására.

Száraz sóbánya klímaterápiás kezeléseinkre, 10 hónapos kortól fogadjuk betegeinket.

02.
Arcüreg-átmosás

Az indiai jógik, már évszázadok óta alkalmazzák, hiszen a vizes sóoldattal történő orrmosás segít helyreállítani az orrban lévő csillószőrök eredeti, normál működését és kíméletesen tisztítja az orrnyálkahártyát. Fájdalommentes arcüregmosásunk során páciensünk fekvő helyzetben van és szakképzett kolleganő fiziológiás oldat csepegtetésével, majd kiszívásával tudja a váladékot eltávolítani.

Mikor van szükség Ránk?

Sokan nem tudják, hogy a gyermekek 6 éves korukig nem tudják rendesen kifújni az orrukat és a pangó nyák váladék miatt sokféle szövődmény kialakulhat.

• arcüreggyulladáskor,
  • visszatérő nátha esetén,
  • köhögésre,
  • garat mögötti váladékcsorgáskor,
  • halláscsökkenéskor,
  • szagláscsökkenésekor.

Arcüreg-átmosást, mivel teljes egészében természetes és fájdalommentes kezelés 2 hetes kortól végezzük.

03.
Gyermektüdőgyógyász magánrendelés

Gyermektüdőgyógyászat szakrendelésünkön a heveny és krónikus légúti, valamint allergiás panaszokkal érkező betegek kivizsgálását és gyógyítását végezzük.

Mivel folyamatosan nő a légúti kórképekkel, allergiás megbetegedéssel küzdő betegek száma, mely panaszok sajnos már kora gyermekkorban kezdődnek. A légúti betegek kivizsgálását a rutin vizsgálatok mellett műszeres, légzésfunkciós, esetenként terheléses légzésfunkciós vizsgálatok elvégzésével is pontosítjuk, hogy a diagnózis megállapítását követően elkezdhessük kezelésüket.

04.
Gyógytorna
Elsősorban McKenziee és Schrotth terápiával foglalkozunk. A McKenziee torna a mechanikai eredetű gerinc és egyéb nagyízületi problémák esetén javasolt, addig a Schrotth terápia napjaink egyik leghatékonyabb kezelési eljárása a gerincferdülés kezelésére. A megfelelő mozgásterápia kidolgozása előtt állapotfelmérés történik.
A kérdéseiket a 06 30 451 3030-as telefon számon tudják feltenni,
illetve ha bizonytalanok, akkor konzultáljanak gyerekorvosukkal, tüdőgyógyászukkal.